dags igen

hejsan, nu har jag verkligen inte skrivigt på ett bra tag men jag har inte haft tid. men nu känner jag att de är dags igen och om jag verkligen orkar ska jag skriva bloggen varje dag. men iaf under den tiden jag inte har skrivigt har jag för det mesta har jag vart i skolan och förra veckan hade jag teori och den här veckan har jag målarverkska, och de är ju de som jag verkligen har längtat till för jag vill ju gå målar linjen. och idag va vi på museéum och de va faktist väldigt tråkigt men jag hade kul iaf. sen har jag inte gjort så speciellt mycket. jag har köpt en bok. men inget mer. och i morgon är de sista dagen på målerivekstan. sen börjar teorin igen...

den här konstiga saken har jag gjort under dom här dagarna och imorgon ska den bort.

här är våra fina arbetar tröjor.

min nya bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0