dags att skriva igen.

hejsan, nu har inte jag skrivigt på jätte länge. men mitt liv suger just nu. jag har inte mått så himla bra heller så jag känner att jag håller på att förstöra mitt liv igen. kanske kan va för att jag inte har shoppat på länge men de tror jag inte. men de verkar som att jag kommer blir den gammla debbie som inte mår så bra men visar inte de. som gömmer såg bakom alcohol, cigaretter och kompisar. men jag hoppas att jag kommer starta om på nytt igen för jag har mått så bra och allt. de ända som är roligt i mitt liv just nu de är att gå till skolan eller vara hemma med mamm, för de är där jag känner mig som tryggast men mamma jobbar så mycket så hon hinner jag inte se så ofta de blir mest på kvällen då jag är trött och vill sova. men nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och skriva vad jag har gjort i skolan och i helgen. jo jag va i skola och hade köks-verksta så jag fick göra mat och en massa grejer. fick dela ut mat till alla elever i skolan och sånt. sen har jag vart med maggie och kollat på män som hatar kvinnor har haft den filmen skit länge men har inte pallat se den sen vart med klasskompisar och pelat fotboll. sen nu i helgen har jag bara vart med alla från min gamla skolan och några andra kompisar som brukar vara med när vi krökar. sen har jag sovit hos anton och sånt där men nu ska jag faktist kolla på lite tv och sen ska jag sova tror jag för jag är så himla trött. puss

bild från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0