söndag 11/10

Hejsan alla söta och glada. nu har jag inte skrivigt på ett tag igen. men nu kände jag att de var dags att skriva igen. då kan jag berätta vad jag gjorde i helgen. jo alec och becka fylde år i onsdags och fredag så på fredagen firade vi dom och hade en liten fest hos backa. och där va jag hela kvällen jag kommer inte ihåg hur jag kom hem och när. men jag lyckades att hamna i min egna säng och själv va jag också som tur va. sen på lördagen så fylde min morbror år så då åkte jag och mamma och firade hans födelsedag. vi va där och åt lite middag och sen så  åkte jag tidigare än mamma för jag skulle möta sara, camilla, linnea, becca och fältarna. för vi skulle hyra film och käka godis. och vi hade jätte mysigt och kolla på ''the hunting in connecticut'' den va faktist ganska bra för att vara en skräck. jag har tyckt att dom senaste skräck filmerna jag har sätt på har vart ur trista. så skräck är inget för mig. men den här blev jag faktist lite små skakis av. och idag har jag inte gjort något alls. bara suttit hemma och degat vid mammas data och haft de tråkigt men nu ska jag snart kolla på supernatural och sen ska jag duscha sen ska jag nog förmodligen sova. men jag kommer nog att skriva i morgon för jag tycker att de är dags att jag ska börja blogga på heltid igen. :) puss

 och här är lite bilder från i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0