hejsan !

hejsan nu sitter jag här har precis kommit hem, va ute med men alla från gubbängen nyss sen gick jag och sara och handlade lite kvälls mys på hemma kväll.
 
och när jag och sara va på väg till bussen bad tomas henne att hon skulle ringa honom och då berättade han att lilldennis hade börjat bråka med fille och sen hade tydligen charlie slagit till lilldennis. och jag vet inte vad. sen såg jag och sara en massa polisbilar som va på väg till gubbängen säkert skulle dom till gubbänsskolan. de skulle fan inte förvåna mig för de händer alltid något i gubbängen när alla vi är i farten. 
och tidigare idag har jag vart i skolan, sen va jag med christina och felicia ett tag i hammarbyhöjden. och sen skulle jag och chrstina ta tunnelbanan till björkhagen för att möta våran tunnelbana och då säg jag min gamla lover som jag vi skit kär i när jag gick i femma som heter robin och bor i skarpnäck. jag vill inte nämna hans efter namn för jag tycket de är pinsamt. för han har typ blivigt västa stekaren. men nu ska jag vänta på henke som ska komma hem till mig och kolla film, käka glass och chips. puss




bilder från el-lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0